Analysér

Hvordan performer din virksomhed på nettet?

For at opnå den bedste optimering af din online tilstedeværelse er det væsentligt at identificere et udgangspunkt.
En analyse af dine online aktiviteter kan producere nyttig og specifik information, som vil kunne anvendes til at højne og forbedre din effektivitet i forhold til at anskaffelse af kunder og indsamling af salgs- leads. En analysebasseret tilgang til online markedsføring og PPC annoncering er en tretrins proces, som involverer analyse af web-data/ statistikker, optimering af trafik og performance, samt test af resultat/ kampagne/ website.

En god analyse kan skelne og prioritere væsentlige data fra knap så væsentligemagnifie

“not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted”
(William Bruce Cameron)

En god analyse inddrager de relevante emner for dine online aktiviteter.

  • Konkurrentanalyse
  • Analyse af dit website
  • Indholdsanalyse
  • Analyse din tilstedeværelse på Sociale medier
  • Kundeanalyse

At analysere et websted indbefatter mange redskaber og mange muligheder. For at få den mest relevante analyse for netop din virksomhed, er det vigtigt at kende dine mål og ønsker. Ønsker du at mødes med henblik på at afklare hvad der er den bedste analyse for dig?

Få en web- analyse